Welke documenten heb ik nodig voor de verkoop?
Kenners van de regio | 3 kantoren | Hartelijk en betrouwbaar

Welke documenten heb ik nodig voor de verkoop?

Je appartement of huis verkopen? Dan heb je heel wat documenten nodig.

Deze documenten wil een kandidaat-koper zien: 

– Het EPC-attest

– Het bodemattest

– De elektrische keuring

– Het stedenbouwkundig uittreksel

– Het conformiteitsattest van de stookolietank

Deze documenten heb je nodig om je eigendom officieel te verkopen: 

– Watertoets

– Kadastrale legger

– Voorkooprechten

– Eventuele basisakte

Verkoop je de woning zelf? Dan moet je deze zaken zelf aanvragen. En correct aan kandidaat-kopers meedelen.

Laat je C&M Vastgoed je woning verkopen? Wij nemen deze administratieve taken graag van je over. Een makelaar bespaart je dus véél papierwerk. 

Vastgoedpartner met een hart voor de streek

Nood aan een immomakelaar die het vak en de regio door en door kent?

Maak kennis met C&M Vastgoed